Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2007 13:15 - Обичам те!
Автор: roksolana Категория: Други   
Прочетен: 2487 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 27.08.2007 17:03


   Колко често го казваме? И колко често го казваме или сме го казвали първи? Защо много хора се страхуват да произнесат тези думи?
   Мисля си, че всеки човек, който е събудил любов в нечие сърце, има право да знае за това. И че не е никак си срамно, неудобно, неприлично, ако жена каже първа «Обичам те!» на любимия мъж. Ах, той не я обича? Или поне не го е казвал или показвал досега? И какво от това? Каква може да бъде реакцията? Смях, насмешка? Едва ли. Но дори и смях – прекрасно! Смехът е здраве, нека се посмее! Объркан поглед, смутолевено мърморене? Със всички се случва! Да не изброявам повече…Когато човек, чул искрено «Обичам те!» остане насаме със себе си, каквато и да е била реакцията му «за пред хората» той чувства една дълбока благодарност, една светла топлина…може би една учудена радост…ако не е съвсем каменно сърцето му… 
   Колко често се чуват вайкания: колко малко любов и топлина има в света, колко са студени хората, какво става с техните сърца? И колко често вайкащите се си задават въпроса: какво става с моето сърце? Кога за последен път е горяло от любов? Колко любов, на колко хора съм дал аз самият, колко човешки сърца съм стоплил(а)? Ей така, без да очаквам да ми върнат същата порция (до грам! може и повече!) любов, топлина и светлина…Колко често чакаме, чакаме, чакаме… дано някой да ни обърне внимание, да ни обикне, тогава и ние ще обичаме…И забравяме, че сърце се отваря само отвътре. Че когато ти си източник на любов и светлина, колкото по-ярко пламтиш, толкова повече сърца се отварят към теб…


Тагове:   обичам,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. comfy - Аз съм на твойта позиция тук, Ваня!
13.03.2007 19:43
Ако изпитваш чувства на обич към някого, и според мене, трябва да му се каже - даже неведнъж, толкова пъти, колкото усетиш това чувство да блика в теб!!!
Способен съм да го казвам директно и по много пъти на ден, ако наистина го изпитвам и, обратно, ако го няма, думичките не искат да излязат от устата ми - ама никак! :))*
Хареса ми непосредствеността и експресивността на постинга ти! ;))**
Лека и приятна! ;)
цитирай
2. mery67 - Няма ден в който да не казвам на моите ...
13.03.2007 22:23
Няма ден в който да не казвам на моите деца , че ги обичам.На съпруга си го казвам също много често.Въобще съм човек , който не се притеснява да показва чувствата си и да дярява любов.
По природа съм добронамерена и отворена към хората.Винаги се старая да предлагам позитивни послания при общуването си.Всечко това ми севръща и съм радостна от това!Заслуга за това има определено вярата ми че Бог е положил във всички нас любовта като онова качество , което ни прави подобни на него.
цитирай
3. roksolana - sophware,
14.03.2007 12:22
Прав си за Божия дар.
Срещала съм хора, които настръхват, когато им кажеш нещо хубаво или получат ласка. Като че ли очакват, че това е прелюдия към нож в гърба. Но тогава става ясно на каква вълна е тяхното мислене... Никога не съм ги разбирала. Но все пак ми се струва, че само от собственото ни желание зависи да запазим сетивата си чисти и да сме способни винаги да улавяме край себе си Красотата и Любовта, а не да се жалваме колко са лоши хората и светът наоколо.
цитирай
4. roksolana - mery67,
14.03.2007 12:26
:) Мога дума по дума да повторя твоя коментар от свое име.
Обожавам да казвам "Обичам те!". Усещането определено е по-силно, отколкото когато го чувам :)
цитирай
5. joyna - :)*
14.03.2007 16:38
Обичам ЛЮБОВТА и обичам да казвам на всички хора около мен, колко много ги обичам... Понякога някои хора се плашат, а други ми отвръщат със същото! новажното е да ОБИЧАМЕ и от добротата във сърцето си да не се отичаме!!!
цитирай
6. tera - съгласна съм,
14.03.2007 16:46
но според мен е по-ценно любовта да се показва, а не да се казва...
А пък ако са и двете още по-добре :)
цитирай
7. bibeto - tera,
21.03.2007 17:57
права си, че трябва и да се показва, но за мене казването на "Обичам те!" постоянно е толкова силно лекарство. Като видя мъжа си да се е отнесъл или да се е понамръщил, просто му казвам, че го обичам и виждам как грейва. От това по-голямо щастие няма.
цитирай
8. roksolana - :) joyna,
21.03.2007 18:09
Много ми хареса това "Обичам ЛЮБОВТА" ! Супер!:)
Плашат се някои...наистина...и какво да правим с тях? (може това да е начало на дискусия)
Усмивка за теб!:)
цитирай
9. roksolana - :) tera,
21.03.2007 18:13
Като цяло любовта за мен е повече действия, отколкото думи. Само думи без постъпки категорично не приемам. Но все пак силата на думите "Обичам те!" е огромна.
В крайна сметка - наистина - "А пък ако са и двете още по-добре :)"
Поздрав и усмивка и за теб! :)
цитирай
10. roksolana - :) bibeto,
21.03.2007 18:16
Искрено се радвам на твоето щастие!:)
Моят мъж беше от тези, които се плашат от тези думи...и изобщо от ЛЮБОВТА :)
цитирай
11. bibeto - roksolana,
22.03.2007 09:02
пожелавам ти много любов и слънце!
цитирай
12. sunyto - когато казвам "обичам те"...
23.03.2007 08:31
се чувствам винаги много лека...И определено съм по-щастлива когато аз го казвам на някого...Общо взето го правя непрекъснато-на децата ,на мъжа ми,на мама и тати,на брат ми ,снаха ми,племенника ми,на приятелките ми..:).а в последно време се хващам ,че много често го казвам на клиентите ми...някои от тях се изчервяват:)И се налага да им обясня,че любовта е най-великото чувство и има много проявления...
цитирай
13. roksolana - :)
23.03.2007 10:21
Ооо, това с клиентите е силно! :))
И наистина се налагат обяснения след това...
Вярвам, че вълните от любов се връщат обратно към теб! :)
Поздрав и усмивки! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: roksolana
Категория: Други
Прочетен: 760311
Постинги: 391
Коментари: 1316
Гласове: 9719
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930