Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2007 17:36 - ЗА ДЕЦАТА ИНДИГО
Автор: roksolana Категория: Други   
Прочетен: 1462 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 25.06.2007 13:34


  Най-най-обобщена характеристика: 
1.Те идват в този свят с чувство за собствено достойнство (и постъпват съответно). 
2.Те чувстват, че са достойни "да бъдат тук" и се учудват, ако околните не мислят по същия начин.
 3.Самоуважението за тях не е просто понятие.Често казват на родителите си "кои са те всъщност". 
4.При тях възникват проблеми с абсолютната власт (власт без обяснения или възможност за избор).
 5.Те просто отказват да правят най-обикновени неща, например стоене в строя за тях е проблем. 
6.Те се фрустрират в ритуално ориентирани и не изискващи творческо мислене системи. 
7.Те правят впечатление на антисоциални,ако не се намират в свое обкръжение.Ако редом с тях няма никой с подобен начин на мислене се затварят в себе си,чувствайки, че никой не ги разбира.Училището за тях често е изключително сложно в социален план. 
8.Те не реагират на дисциплинарни наказания. 
9.Те не се стесняват да искат това, което им е нужно. 

АКО ПОИСКАМЕ можем да се замислим колко от нашите деца, нашите ученици отговарят на тези признаци.Май почти всички. Днешните деца наистина са други. 
Мисля, че момиченцето на едни мои познати изобщо не е изключение. Понякога го мислят за истерично, по-често - за изключително непослушно. Кой "нормален родител" може спокойно да слуша от 4-годишната си дъщеричка:"Аз съм много по-стара от всички вас и вие мен трябва да слушате, а не аз вас". И какво ли си мисли, когато детенцето седи и рисува Космоса и когато го питат какво е това, отговаря с грейнали очи - това е кометата на щастието (родителите са изключително земни хора, които не се интересуват от космос, езотерика и др.под.) А момиченцето понякога със сълзи на очи се опитва да им обясни "коя е тя всъщност"... "Нормалният родител" решава, че детето му превърта и започва да го води по лекари и да го стряска по най-различни начини "да не приказва глупости и да не се излага"... И все по-строги стават мерките да бъде то вкарано в правия път , да стане "послушно и нормално дете"...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - :)
23.03.2007 17:46
Мойта всеки ден мо обяснява колко много обичала Дядо Боже, а преди една седмица ме учи да медитирам. И по-принцип много обича да ми дава ъкъл. Аз я слушам в общи линии. :))))))
цитирай
2. roksolana - :)
23.03.2007 17:51
Ако не си против ще изкажа мнение, че с теб сме "от една кръвна група". И нашите деца доколкото разбирам - също. Мисля на дъщеря ми да посветя отделен разказ. На толкова неща ме е научило това дете...и ме е карало най-активно да размишлявам и да действам...
цитирай
3. eti - А ти защо
26.03.2007 21:52
не подскажеш на твоите познати, че трябва по друг начин да възприемат приказките на детето? те просто са невежи от тази гледна точка.
цитирай
4. roksolana - Мила Ети,
27.03.2007 10:30
ако знаеш колко съм им говорила...давала съм им да четат...Те и мен ме гледат като ненормална...Иначе не са някакви зверове да речем, но на тази тема са непробиваеми :( Не мога постоянно да им говоря за това, защото все пак детето е тяхно, нали? И започват настроения от рода на "защо ни се бъркаш"...
Невежеството наистина е причина за много беди...Но понякога хората просто НЕ ИСКАТ да възприемат дадена информация, ако тя "не се вързва" с техните стереотипи :(
цитирай
5. eti - Да, права си,
27.03.2007 11:27
няма нищо по-страшно от невежеството. и за съжаление ще вземат твоя интерес за вмешателство. Поздрав и прекрасен ден от мен!
цитирай
6. roksolana - :)
27.03.2007 11:34
Прегръдка и усмивка за теб, Ети! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: roksolana
Категория: Други
Прочетен: 758236
Постинги: 391
Коментари: 1316
Гласове: 9719
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031