Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.06.2007 15:14 - Ако можех да изживея още веднъж живота си...
Автор: roksolana Категория: Други   
Прочетен: 1149 Коментари: 3 Гласове:
0



   Разказ на една 85-годишна жена. На смъртно легло, но запазила ясния си ум и чувството си за хумор...

   "Ако можех да изживея живота си отново, бих се постарала да направя много повече грешки.Вече нямаше да съм толкова идеална.Щях да се отпусна. Щях да стана гъвкава. Щях да се държа по-глупаво, отколкото през вече преживяното пътешествие. Всъщност сега са ми известни много малко неща, към които бих се отнасяла сериозно. Щях да бъда по-безумна. Щях да бъда не толкова трезвомислеща.

    Бих използвала повече шансове. Щях повече да пътешествам, да се катеря по планините, щях да преплувам повече реки и да посетя повече места, където така и не успях да отида. Щях да ям повече сладолед и по-малко фасул.

    Щях да имам повече реални проблеми, но по-малко - въображаеми!

     Знаете ли, аз бях една от тези хора, които час след час, ден след ден живеят мислейки за предпазливостта, благоразумието и здравомислието. О Боже, в живота ми имаше толкова мигове; и ако само можех да повторя всичко това, те щяха да бъдат много повече - миг след миг.

      Аз бях една от тези, които никога не излизат от къщи без шлифер, термометър, чаша,шише с вода и парашут. Но ако можех отново да повторя всичко това, щях да пътешествам с празни ръце.

       ...Щях да ходя боса от ранна пролет до късна есен.

       Повече щях да се возя на въртележки, щях да посрещна повече изгреви, щях повече да играя с децата - само ако можех отново да изживея живея живота си.

        Бедата е там, че аз не мога..."

        Из книгата на Адам Дж. Джексън "Десетте секрета на щастието"



Тагове:   още,   можех,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. podlopioner4e - :)
22.06.2007 20:25
:)
цитирай
2. strianakiev - Има време...
22.06.2007 22:30
Никога не е късно да се усети всичко, което ни предлага нащшия илюзорен свят...Ще се родим пак и ако се постараем ще запомним, какво сме си обещали в последните мигове за следващия живот.
цитирай
3. roksolana - :)
25.06.2007 09:44
Страхиле, разбира се, че има време :)
Номерът е как човек да посрещне достатъчно осъзнато смъртта, така че да си обещае нещо...Ако е в състояние да го направи, то и спомнянето в следващия живот не е проблем, става си естествено...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: roksolana
Категория: Други
Прочетен: 760425
Постинги: 391
Коментари: 1316
Гласове: 9719
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930