Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2007 18:07 - Там, където живее душата ми
Автор: roksolana Категория: Други   
Прочетен: 4408 Коментари: 15 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

   

     Там съм се завръщала и се завръщам винаги, накъдето и да са ме отнасяли завихренията  на Съдбата...
    Единствено там се чувствам У ДОМА...Духът ми си е вкъщи...


     Още стотина крачки нагоре по уличката и...духът, душата и тялото се срещат...
image


Една от картините, които често са пред очите ми, където и да се намирам...


image


Тополница...Явно не е най-върховната река на света :) 
Но със сигурност е най-любимата...
image


Винаги минавам и през това място...Просто да помълча...
 image

    


   Там някъде, сред баирите, край боровата гора е моето "място на силата". Нарекох го така едва след като четох Кастанеда...През детството просто чувствах, че там се чувствам особено. Когато лягах в дъхавата трева, с широко отворени очи гледах бездънното ослепително синьо небе и...имах чувството, че изчезвам, че се разтварям, че се сливам със земята, с небето, с облачетата, с боровете, с мириса и цветовете наоколо. И си тръгвах от там, сякаш попила всичко това, сякаш побрала го в себе си с цялата му красота и сила. Никъде не се повтаря това усещане, даже на други места в Копривщица и край нея...


    На времето, през детските години, винаги плачех, когато си тръгвах от Копривщица. Сълзите ми текваха сами и не можех да ги спра. Имах чувството, че оставям частичка от себе си. И единственото ми желание в подобни моменти беше да се върна, да не заминавам, да остана завинаги...
     В последно време престанах да плача :) Просто разбрах: "телата какво са - разменна монета на страсти"... Душата...тя е винаги там...Никога не си заминава. И винаги е в очакване на тялото. Когато се срещат...тогава съм истински щастлива...




Гласувай:
0



1. анонимен - Ами да си останала там...
17.07.2007 19:19
а то с крокодилски сълзи- всеки може.
цитирай
2. анонимен - Prekrasno !!!
17.07.2007 19:38
Blagodarq za krasiviq na4in,po koito izrazqva6 nostalgiqta.
Predi mesec bqx na moeto "mqsto na silata",sega ve4e znam kak da go nareka...

Anjela
цитирай
3. анонимен - Kopriv6tica e moe liubimo mqsto, ...
17.07.2007 19:41
Kopriv6tica e moe liubimo mqsto ,me4taq da zaveda decata si da q vidqt. Moq rodnina e ottam i vinagi sym si obqsnqvala tyjniq izraz v o4ite i s tova,4e jivee dale4e i ne moje dori rqdko da se vru6ta tam...

Anjela
цитирай
4. maev - прекрасно място...
17.07.2007 22:11
на мен също ми харесва много.

Сещам се за Лютовата къща... Къщите на Каравелов, Дебелянов, Дебелянов, Бенковски, Каблешков...
И слатконо от смокини, което продават бабите.
цитирай
5. анонимен - може би
18.07.2007 00:24
всеки човек носи в душата си едно свое място завинаги,но твоето място е усещане вероятно на много хора.Болката, когато не си там е равна на радостта, когата в забързания ход на живота си отделиш мъничко време и за него. Много хубаво излияние на душата ти, да разбира се, че е трудно да се коментира това, скъпоценно твое дихание и чувствено усещане. Ти си с него и във него - завинаги !
цитирай
6. roksolana - :) анонимен 1,
18.07.2007 09:47
Явно нищо не си разбрал...
Звучиш ми като човек, който никакви житейски обстоятелства не са го карали да напусне родното село, за да отиде поне до областния град или чак до София едва ли не :)
цитирай
7. roksolana - :) Anjela,
18.07.2007 09:56
Благодаря ти за коментара! :)
И на мен корените ми са там...Просто няма начин да не изпитвам подобни емоции :)
цитирай
8. roksolana - :) maev,
18.07.2007 10:01
И къщите, и въздухът, и сладкото...:) всичко е прекрасно. А какви малини и ягоди се берат там...и от тях какво сладко става...и вино...:)
цитирай
9. roksolana - :) анонмен 2,
18.07.2007 10:06
Благодаря ти за коментара! :)
Сега са точно по равно болката и радостта - скоро тялото отива там! :))
цитирай
10. comfy - О,
18.07.2007 10:27
Копривщица е място, което прави душите силни и богати...

@}>-->--
цитирай
11. roksolana - :) comfy,
18.07.2007 15:03
Вярвам ти... :)
цитирай
12. nin6eto - И аз имам такова място, но съм го н...
18.07.2007 16:19
И аз имам такова място, но съм го нарекла "моята Обетована земя"-място, където се връщам всеки път, когато се чувствам изгубена, самотна или просто изморена. За другите това място носи името Ловеч, но за мен е много повече. Въпреки че наистина е специално място за мен, се радвам, че не живея там. Мисля си, че в такъв случай един ден всичките му проблеми, неволи ще станат и мои и това вече няма да е моето място за бягство, моята Обетована земя. Сега се връщам там с удоволствие, с трепетно очакване и както ти каза дори и сега, след толкова години, всеки път, когато си тръгвам от там имам чувството, че оставям частичка от себе си!
цитирай
13. roksolana - :) nin6eto,
18.07.2007 16:30
"Мисля си, че в такъв случай един ден всичките му проблеми, неволи ще станат и мои и това вече няма да е моето място за бягство, моята Обетована земя"

Колко си права само...
цитирай
14. wonder - И аз имам три открита "места на Силата". :)))
19.07.2007 10:04
Там се чувствам прикътана, спогушена, ослънчена от вътре, там всичко диша заедно с мен и аз с него, там съм слята с Природата и се усещам щастлива прашинка от Космоса.
Всеки трябва да открие за себе си тези теоргични селения. Усмивка. Лъчезарна.
цитирай
15. roksolana - :) wonder,
19.07.2007 10:35
Цели три места! :)
Ти си наистина много щастлива прашинка!
Прашинена усмивка за теб! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: roksolana
Категория: Други
Прочетен: 758224
Постинги: 391
Коментари: 1316
Гласове: 9719
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031