Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2007 12:10 - Аз според източния хороскоп
Автор: roksolana Категория: Други   
Прочетен: 1312 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 03.09.2007 12:49


   "Дойде ми" на руски това стихотворение в главата. Е и какво от това. Не върви някак си  да го изгониш и да му кажеш "Ела ми на български, тогава ще те приема!" :) Авторски превод няма и да направя никога сигурно...

Я - Змея,
сбрасывающая 
кожу за кожей.
Я - несломима,
гибка
и сильна.
Не пытайтесь
меня образумить -
не стоит.
Я - не подвластна
законам
земного бытия.

Несчастье? Удача?
Находка? Потеря?
Просто - жизнь...
Которую 
надо жить.
Вновь.
"Мой город - планета,
моя страна - Вселенная,
мой единственный язык - Любовь".

Я - Змея,
сбрасывающая 
кожу за кожей.
Извиваясь,
постоянно
кусаю свой хвост.
Не находим
общего языка?
Не удивляйтесь!
Ведь единственный
мой язык -
ЛЮБОВЬ!



Тагове:   хороскоп,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. svoboda64 - Направо си е супер на руски:))
04.09.2007 11:58
А как нежно може да съско-свири "змията" и да те омайва, докато хипнотизиращо те гледа в очите, знам от опит: отглеждам една попораснала вече змиичка - малкия ми син:)) Вярно е, че вашият език е любовта - никога няма да нараните другия, по-скоро ще се хапете за опашката:))

Поздрави за стиха и състоянието!
:))
цитирай
2. roksolana - :) Боди,
04.09.2007 12:10
Благодаря ти :)

:))))))))Радвам се за сина ти и за теб покрай него ;)
Ама дали има разлика между женска и мъжка "змия"...? :)
цитирай
3. svoboda64 - Рокси (ако ми позволиш обръщението, пък то се родее и с Роско, на сина ми:)),
04.09.2007 13:20
Не мисля, че душата има "пол":)) А любовта винаги извира от душата:))
цитирай
4. roksolana - :)
04.09.2007 13:39
Позволявам ти обръщението :)))))

Абе туй "душата няма пол" - добре...но е нож с две остриета...не е последното, което е допринесло за всичките тези женоподобни мъже и мъжеподобни жени наоколо...голямо успокоение си е...

Освен душа, човек има и дух, и характер,и неща, които възприемаме като "мъжественост" и "женственост"...
И тъй като говорим конкретно за любовта...Не бих искала да съм обичана от мъж, който ми се гали повече и от дъщеря ми,а не е способен да поеме отговорност, която един обичащ мъж би било естествено да поеме...Колкото и в големи количества да извира тази любов от душата му...
Това така..."размисли на тема..." :)
цитирай
5. svoboda64 - С риск да издумкам един контрапункт по темата,
04.09.2007 13:48
докато си почивам от ужасната хибридна природа на европейското гражданство, да доразвия какво аз имам предвид:

Душата няма пол, тя е емоционален посредник. Духът - за мен - също: там нещата са кристално ясни, може би?:)) Човекът е средище на бурите на времето и поемането на отговорности, независимо от "мъжката" или "женската" си дреха. Пък и така ми се е случило, че в един и същи човек съм наблюдавала и от двете - безволието и прекалената самоувереност/прекомерно поемане на отговорност с риск дори насилствено да я налагаш на останалите:))
Мисля, че зависи от темите, които се "разиграват". Понякога е по-лесно да поемеш отговорност за света, а да не ти достигне сила да го направиш за... най-близките си или... за себе си:))

Но това му е хубавото: всеки следващ път...по нов начин...да изпиташ себе си и докъде си стигнал, коя част от себе си откриваш или разгръщаш...колко още и къде не ти достига.

Айде, чао засега.
До скоро!
цитирай
6. roksolana - :)
04.09.2007 14:12
"Понякога е по-лесно да поемеш отговорност за света, а да не ти достигне сила да го направиш за... най-близките си или... за себе си:))"
Златни слова! :) Както и следващите: "всеки следващ път...по нов начин...да изпиташ себе си и докъде си стигнал, коя част от себе си откриваш или разгръщаш...колко още и къде не ти достига"

До скоро! :)



цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: roksolana
Категория: Други
Прочетен: 759898
Постинги: 391
Коментари: 1316
Гласове: 9719
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930