Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2007 15:52 - Виновният стол
Автор: roksolana Категория: Други   
Прочетен: 955 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 10.10.2007 16:18


Cедя на стол и не ми е удобно.Откъде се взе този стол? 
Кой ли идиот ме подхлъзна да седна на него?! Аз пък защо 
седнах тук?! И как все на мен ми се случва да ми е неудобно? 
Кой е виновен за това?...
Зле съм, но ако успея да отговоря на всички тези въпроси, сигурно ще намеря причините за това неудобство. Трябва да мисля! Трябва да търся! Трябва 
да анализирам ТОВА!
  Седя на стол и не ми е удобно. Я! Седнала съм 
неудобно! Не ми се седи неудобно. Ще се наместя. Намествам се. Сега ми  е  по-удобно. Но не съвсем. Намествам се още малко. А, сега съм екстра! Мога 
дълго да седя така. Ако ми омръзне, ще се наместя 
пак или ще сменя стола, или ще си легна. А може и 
да отида на кино...
  Прочетох това в „Инсайт” – списание за популярна психология. Хареса ми. Прочетох коментарите след него. Харесаха ми. Започнах да си размишлявам. Хареса ми :)   Една и съща ситуация. Различни хора. За единия – трагедия и повод за рефлексия, стигаща едва ли 
не до зачеването му и търсене на виновните за всичките му страдания от тогава, че до ден днешен.
За другия – никакъв проблем! Винаги мога да направя нещо, 
дори веднага,сега да започна да правя, за да оправя 
ситуацията.
  Винаги можем да направим нещо, за да оправим ситуацията. Всеки от нас. Във всеки един момент. Като начало е добре да 
го поискаме.


Тагове:   стол,


Гласувай:
0



1. ani101 - интересно. . . Аз мисля че и в двете ...
10.10.2007 16:09
интересно...
Аз мисля че и в двете реакции има частица истнина.
Понякога просто трябва да се "понаместим" , а понякога трябва да анализираме .
:)
цитирай
2. roksolana - :) ani101,
10.10.2007 16:15
Разбира се, че трябва да анализираме :)
Само да не си останем с единия анализ...
Понякога промяната е много по-лесно осъществима, отколкото ни се струва, докато сме заети с анализа и рефлексията...
Поздрав и усмивка! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: roksolana
Категория: Други
Прочетен: 759774
Постинги: 391
Коментари: 1316
Гласове: 9719
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930