Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2007 14:02 - Червена есен
Автор: roksolana Категория: Други   
Прочетен: 1858 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 02.10.2008 13:19


Няк

              Есенно червено...

    Не знам защо, червените есенни листа винаги са ме 
хипнотизирали. Приковават погледа ми и го задържат за дълго....
    Всички нюанси на жълтото и оранжевото са прекрасни, но червеното...

   Жълтото е едно спокойно увяхване, смирено слизане от лятната сцена...

    Червеното – умиране със страст, последно избухване, взрив, фуете...

 

    Прозорецът на кухнята ми е обвит отвън с едно диво грозде...

    Това го превръща в истинска картина на стената J

    Зиме на картината има една плетеница от черни причудливо 
извити и начупени в сто посоки вейки, вейчици и клончета, тук-таме 
някое останало спаружено листо за акцент...Като падне сняг,
става страхотна графика...

    Пролет – ярка светла зеленина, пречупваща и смекчаваща 
слънчевите лъчи. Източното изложение с изгряващото слънце е 
гаранция за добро сутрешно настроение през всички сезони, 
но пролетните утрини са особено сочно-радостни – когато яркото 
зелено на картината-прозорец просто искри...

    Лете – тъмна тежка зеленина, тъмнеещи гроздове, усещане за 
прохлада и...спотаен копнеж, спокойствие, готово всеки момент 
да избухне...

    А есента, ооо – есента...Картината оживява от цветове...всички 
нюанси на жълтото, оранжевото, кафявото, тук-таме по чудо 
останало зелено петно...И – червеното! Червените листа превземат 
целия прозорец...Горят, пламтят, умират гордо и празнично...Не искам 
да си отиват....Тази картина ми е най-любимата от всички...

 

    Та така...влизам в кухнята...и точно насреща ме посреща картината...

    За какво готвене може да става дума? J

 

 



Тагове:   есен,


Гласувай:
0



1. ninaantonova - В интерес на истината
24.10.2007 14:43
Когато прочетох заглавието, първото което ми мина през ум и като картина, бяха нападали листа в гора от, има едни дървета с червени листа.
Никога не съм свързвала червеното нито със срам, позор или революция.
Винаги съм си мислела, че червеното е цвета на истината, на топлината, на искреността, на онова което е дълбоко заложено у нас - добротата.
Благодаря ти за хубавия постинг, успешен ден. Усмивки от мен. Нина
цитирай
2. roksolana - :)
24.10.2007 14:46
Благодаря ти,Нина :)
Усмихнат поздрав и от мен!
цитирай
3. injnina - Точно при такъв екстаз
24.10.2007 18:19
готвенето ще даде невероятен резултат.
Есенно блюдо!!!
Представям си го и обезателно с преобладаващ огнен червен цвят...
Поздрави за чудесния постинг. Различен от други на тема есен!
Поздрави!
цитирай
4. roksolana - :)
24.10.2007 18:30
Пълнени червени пиперки? :))))
Не, знаеш ли, предпочитам...две чаши кадифено-червено вино, две запалени червени свещи...
Усмихнат поздрав! :)
цитирай
5. injnina - Присъединявам се към
24.10.2007 18:34
ЧЕРВЕНОТО вино!!! Наистина съм му фен!
Лека вечер!
цитирай
6. roksolana - :)
24.10.2007 18:36
Лека и усмихната!:)
цитирай
7. neanonimen - &
24.10.2007 21:01
С утрото на нова ера,с факела на нова вера идат бодри ескадрони сустрем горд и набег смел,а над тях кат хищни птици кат настръхнали орлици спущат се и разпиляват гръм,шрапнел подир шрапнел......Ех Ваня заради тебе научих руски ,сега и литературата им изучавам..
цитирай
8. roksolana - :)
25.10.2007 09:45
Ех, градски...
Литературата ИМ е добра, но това все пак е Смирненски, нали...литературата НИ :)
Иначе добре си го научил :)
Усмихнат ден! :)
цитирай
9. neanonimen - Ваня
25.10.2007 12:26
Исках да кажа литературата,която им е посветена,аде стана много пожарникарско обяснение.Ама ми е приятно да ми "преподаваш",аз ако съм отличник лесно-сега да те видя хем много знам хем бъркам Смирненски със Смирноff.Аре чао.
цитирай
10. roksolana - :) neanonimen,
25.10.2007 12:34
На мен и като учител, и като преподавател в университета НЕотличниците винаги са ми били по-интересни. Отличниците и така всичко си знаят :))))
Виж сега какво интересно предизвикателство от твоя страна - интересна творческа задача - да обясниш на човек, ама така, че наистина да разбере - каква е разликата между Смирненски и Смирноff...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: roksolana
Категория: Други
Прочетен: 760258
Постинги: 391
Коментари: 1316
Гласове: 9719
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930