Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2007 18:07 - Мълчим
Автор: roksolana Категория: Други   
Прочетен: 859 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 27.11.2007 18:08



Хайде да изключим лампата и ще мълчим
за това, което не може да бъде казано с думи,
не можем да го напишем, нито да го изсвирим,
а само да го мълчим, тихо да го мълчим...

Хайде да помълчим за това, което момичетата
не умеят да скриват, от което не  могат да спят.
Хайде за мене и за тебе да мълчим,
да мълчим, докато ни се прииска да закрещим.

Луната пропадна,тъмно е в стаята.
Колко е хубаво, че ти се научи да мълчиш
за това, за което никога не би могла да излъжеш,
за това, за което аз никога няма да попитам.

Ще лежим с теб в леглото,
ще лежим като сняг - изтичайки като вода.
Ще гълтаме жадно сълзите си,
а с тях и думите, невъзможни за изричане.

Дай просто да ти помълча на ушенцето.
Изстина чашата чай.
А ние  имаме още за какво да помълчим... 
А ние  имаме още за какво да полежим... 

Когато светлината проникне през нашите завеси,
ние с теб отново, като всички, ще заговорим.
А докато още е  тъмно във нашата стая,
нека с теб просто да.....


Един превод от украински - на прима виста...
Една от любимите ми украински песни...
Сутринта я чух и цял ден ми звучеше в главата...
А сега съвпадна още и с настроението ми...


Мовчати
А.Кузьменко

Давай виключим світло і будем мовчати
Про то, що не можна словами сказати,
Не можна писати, неможливо зіграти,
А тільки мовчати, тихенько мовчати.

Давай мовчати про то, що дівчати
Не вміють сховати, не можуть спати.
Давай про мене і про тебе мовчати,
Мовчати, аж поки не захочем кричати.

Місяць впав, темно в кімнаті.
Як добре, що ти навчилась мовчати,
Про то, що ніколи не змогла би збрехати.
Про то, що ніколи мені не спитатись.

Ми будем з тобою у ліжку лежати,
Лежати, як сніг - водою стікати.
Ми будемо жадно свої сльози ковтати,
А з ними слова, яких не сказати.

Давай помовчу тобі просто на вушко,
Холодною стала чайова кружка.
А ми ще маєм, про що помовчати...
А ми ще маєм, про що полежати...

Як світло проб"ється через наші штори,
Ми знову з тобою, як всі заговорим.
А поки ще темно є в нашій кімнаті,
Давай з тобою будем просто...





Тагове:   мълчим,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. injnina - И аз се понаучих да мълча с някого!
30.11.2007 18:18
Поздрави за чудесния постинг! И за темата!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: roksolana
Категория: Други
Прочетен: 760230
Постинги: 391
Коментари: 1316
Гласове: 9719
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930