Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2008 12:31 - Втората седмица на втората година
Автор: roksolana Категория: Други   
Прочетен: 2080 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 14.03.2008 15:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


*
Дайджест :)

*

Започва втората седмица от втората ми година в блога.
Както винаги, за мен такива гранични дати са повод за 
размисъл и равносметка.

По принцип не обичам думите и говоренето. Въпреки 
че съм филолог :) 
или може би именно поради това? Толкова текстове са
 прочетени, изписани, анализирани, преведени.....че 
разбираш - истината не е в думите и в говоренето....
Истината не се предава от уста на уста и от 
ухо на ухо....тя - твоята лична истина - може да се роди 
само в дълбините на същността ти, в момент на мълчание 
и уединение. Не в ума, не като резултат на четенето на 
умни книги и трупането на интелектуален багаж. Хиляди 
чужди възприети истини не правят твоята лична истина.

Не проповядвам, не убеждавам, не споря. Съзнанието ми 
е отворено за всичко и за всеки и се радвам, когато 
срещам себеподобни. Признавам правото на всеки да има 
своя истина - уникална и неповторима, както е уникален и 
неповторим всеки от нас. Но моментално преставам да 
възприемам сериозно човек, ако виждам, че интелектът 
не е подкрепен 
от сърдечност. Човек с интелект, но без сърце ми прилича 
на робот, с който може да се общува, но струва ли си?

Единственият грях за мен е СЪЗНАТЕЛНОТО правене 
на зло, причиняване на болка, подлагане на крак. Осъзнатата 
грешка, стъпване накриво не мога да нарека грях. Всички 
грешим, докато сме живи. Простила съм всичко на всички 
предварително. Освен вече споменатия единствен грях. Тогава 
мога да отвърна. Без угризения на съвестта. Сигурно се чете 
в погледа ми. Затова, с Божията помощ, злото 
и болката, причинени от други, ме заобикалят. Вече.

Много болеше, докато се научих да живея. Грешки, грешки, грешки...Уроци, уроци, уроци...Преговори на материала...
докато го научиш... Сълзи, отчаяние, обърканост и отпуснати 
ръце...Сърце-пепелище, което не вярваше, че някога отново 
ще бъде живо...
"Ако минавате през ада, не спирайте да вървите".

Спасението е във вървенето. Напред. Щом нещо има начало, 
то има и край - неизбежно е. Номерът е да издържиш пътя, 
да намериш вътре в себе си силите, мъдростта, разбирането, 
които Творецът е заложил в теб заедно със съдбата ти с 
всичките й перипетии и уроци. Всичко, което ти е нужно, 
за да живееш в хармония със себе си и света, си е вътре в теб - 
от самото ти раждане. Никога и никъде не изчезва. 
Просто се оказва затрупано под илюзии, условности, 
"възпитание", чужди истини,правила и догми...и - спомени - 
о, спомените, тези наши мили мъртъвци, които понякога  
се вкопчват в краката ни, увисват на врата ни и не ни дават 
и крачка да направим напред...

Днес, както винаги, съм тук и сега. С мисъл единствено 
за бъдещето. Такова, каквото аз си го направя. За което 
единствено аз съм отговорна. Никой не може да ми причини 
зло, ако не  вижда, че аз съм готова да му го позволя. 
Никой не може да ме направи щастлива, ако аз не съм 
отворена за щастието.

Благодаря на всички, които влизат тук. Оставям тук 
много, много топлина и светлина - чрез клавишите :) 
Дано да стигат до вас - чрез буквите на екрана :)
Обичам ви!


Из Топ-пост на читателите :)

За изневярата 
Потрес от един контраст - без коментар 
ОТРИЦАТЕЛНИЯТ РЕЗУЛТАТ СЪЩО Е РЕЗУЛТАТ 
Погледай телевизор, моето дете, докато аз... 
Каква е целта на Вашия живот? 
Едно от най-потресаващите неща, които ми се случиха в България 
"Написах го и ми олекна" 
Съединението...разединението...Празнувам свободата си! 
Без заглавие
Там, където живее душата ми 

Всъщност стройната до преди време класация :) бе категорично 
разбъркана от Оранжев дневник , което беше абсолютно неочаквано 
за мен...


Из моята класация :)

Искаме ли, когато си мислим, че искаме 
ЗА ДЕЦАТА ИНДИГО 
Моето хоби 
Синдромът на стоте маймуни 
Мисли в делничната вечер 
Страхът от любовта 
Провокирано от последния пост на cefulesteven 

Като се оглеждам и ослушвам наоколо си спомням - 
Истории с животни:)
Обичам те!  



Тагове:   седмица,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tagarski - ЗАСЛУЖАВАШ БЛАГОДАРНОСТ И ОБИЧ...
10.03.2008 15:34
Редовен читател съм на твоя блог; не пропускам нито една публикация. По съдържание той е разнообразен и богат, но във всяка публикация личи твоята гледна точка и твоята човешка същност. Личности като теб заслужават да бъдат уважавани, ценени и обичани. Благодаря за това, което съм прочел и научил. Благодаря за твоята толерантност и човечност, приветствувам те за твоето мъдро отношение към живота.
Поздрави и отлични пожелания за здраве и все такива хубави и ценни публикации!
цитирай
2. avangardi - Честит втори Рожден Ден на блога ти, мило съкровище, Ваня!
10.03.2008 18:56
Как лети времето. Продължавай в същия дух!
Нека наистина ти и твоят блог живеете дългооо,
още поне 200 години живот в сърцата на хората. :)
Пожелавам ти да се радваш дълго на блога си, както му се радваме и ние, коите го четем. Като перифраза на израза “танцувай така, сякаш никой не те гледа” - Ваня, пиши така, сякаш никой не те чете! Имаш си собствен стил!
Нека блога ти винаги да бъде израз на твоята нестихваща творческа енергия, вълнуваща душа и голямо сърце на човек, за когото животът явно е предизвикателство!
Пожелавам ти много годишнини напред, в които животът ти да става още по-интересен и богат с хората и каузите, с които ще те среща блога ти. И да ти донесе много радост и весели преживявания.

Чета, което пишеш, с удоволствие, а ентусиазмът ти е чудесен и разведряващ. Благодаря за хубавите моменти, които прекарвам в блога ти!
Прегръдки за празника!
И запази ми парче от тортата ... :)))

цитирай
3. svoboda64 - Честита годишнина, Рокси-Ваня:)
10.03.2008 19:07
Радвам се, че те срещнах тук! Ти си си ти, и няма какво друго да добавя!
Прегръдки и ххх
Боди
цитирай
4. roksolana - :)
11.03.2008 12:52
Благодаря ви, приятели :)

А вие сте си вие - и какво още може да се каже :)
Усещам ви...
Благодаря ви, че ви има...
цитирай
5. maymi - Доста време... :)))
11.03.2008 13:43
Аз също съм намирала при теб интересни и провокиращи теми и гледни точки.
Благодаря ти!
цитирай
6. roksolana - :) maymi,
11.03.2008 17:19
Наистина лети времето...Или ние летим през него :)
Благодаря и на теб, че те има...
цитирай
7. lubimetz13 - ... Ценно
13.03.2008 19:53
... И много приятно изказано ! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: roksolana
Категория: Други
Прочетен: 760071
Постинги: 391
Коментари: 1316
Гласове: 9719
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930